Hasse Olsson

Kunden har alltid fel

Föreläsning

Kundernas köpbeteenden förändras, har vi anpassat vårt sätt att sälja efter de nya köpbeteenden som uppstått? Har vi över huvud taget rätt inställning till försäljning? Vilken typ av säljare kommer vinna slaget om kunderna? Tänk om säljaren bara blivit en prislista som andas? Behövs säljarna över huvudtaget? Kundvård är dött och kunskap i sig har inget värde! Denna föreläsning kommer ge dig insikter och verktyg om hur man behöver förstå de förändringar som sker kring hur vi gör affärer och verktyg som kan hjälpa oss att positionera oss i vårt sätt att möta kunderna. En riktig ”Håll käften föreläsning”! Måste upplevas! För alla operativa chefer, säljare, konsulter och service personal.

Om Hasse

Hasse har enligt egen utsago varit Sveriges topp 100 sämsta säljare! Har jobbat som säljare, konsult, utbildare, försäljningsdirektör, och VD samt utbildat i fler än 200 företag. Hasse levererar sina sanningar och käftsmällar i högt tempo och på ett sätt som engagerar publiken och lockar till skratt.

Hasse är en inspiratör med fokus på tillväxt, försäljning, kundfokus och framgångskultur. Du kommer få konkreta verktyg och exempel som du kan dra nytta av redan samma dag och du kommer inte att se på försäljning på samma sätt efter denna föreläsning.

Sagt om Hasse Olsson

Det är pinsamt mycket som stämmer och det får verkligen igång gruppen och bygger upp en insikt. Det är jättebra det här!

Pontus Eklöf & Per Henning Berggren TRANSAB

Nytänkande i attityden som säljare. Bra angreppsätt att titta fram i tiden med nya beteendemönster.

Lars Ekdahl, Santek

Att nå kunden tidigt och att ligga i rätt tid. Hur vi gör oss själva mer unika. Det är utmaningarna som vi bär med oss hem

Karin Sundberg, Santek

Vill du gå på Talarfestivalen?

Är du bokare, förmedlare eller köpare av talare eller moderatorer? Välkommen att höra av dig till Festivalgruppen så får du en inbjudan!

Stäng meny